15 Jul 2008

Terry Peter - Giat buat promosi

BERBEKALKAN semangat kental dalam mengetengahkan bakat menerusi muzik genre R&B pop yang diperjuangkannya, penyanyi tempatan Terry Peter terus mencari ruang untuk memperkenalkan album sulungnya, Melting Pot. Terbaru, penyanyi ini membuat kemunculan istimewa di Eclipse Bar and Cafe di Donggongon Penampang, malam Sabtu lepas.

"Ini adalah usaha berterusan saya untuk terus mempromosi alburn Melting Pot. Setakat ini jualan album itu sangat memberangsangkan walaupun baru beberapa bulan berada di pasaran.Album ini adalah satu pelaburan besar dan saya akan pastikan ianya berjaya di pasaran.Saya sebenarnya agak kesuntukan masa kerana perlu kembali ke Norway hujung tahun ini," kata Terry selepas selesai membuat persembahan pertama daripada dua.

"Sambutan terhadap lagu-lagu saya juga sangat bagus khususnya lagu Come Dance Like Me yang sudah beberapa minggu menjuarai Carta Lagu Inggeris Tempatan di Sabah Vfm," katanya.Berlangsung dalam suasana santai, persembahan 20 buah lagu oleh penyanyi itu sangat menghiburkan dengan iringan muzik akustik oleh kumpulan The Band yang dianggotai Ghazali, Amanda, Suparman dan Fairuz.Antara lagu yang dinyanyikannya ialah Kagazat Ginavoku, OTU, dan lagu hitsnya, Come Dance Like Me. Rakan artis yang hadir memberi sokongan ter-masuklah Ji (Jiaja).


Sumber: Hiburan Daily Express


And the new Miss Universe 2008, Venezuela's Dayana Mendoza..

According to the scientific way of determining beauty (for both female and male), the person must have a very symmetrical facial structure. It means your left and right face must be similar (symmetrical). When you smile, for instance, your lips must be equally dragged two inches to both left and right...(kekek). Yupp...scientifically they use nothing but measurement. And talking about symmetric, I think this lady has it all...:). Bah pi lah check muka kamu simetrik kah tidak, jan lupa pakai pembaris.


Apa dia bilang? Cannot live without panties?..hehe. Does anyone live without panties? Ops?

And here she is with...ermm panties of course


A bit frustrated though, Astro didn't telecast live the Miss Universe pageant this year...errggh!

Click here for similar video of other contestants

0 comments: