20 Jan 2012

KK Jadi Medan Perbalahan

Begitulah alkisahnya...



Saya rasa semua ni gara-gara ada peminat yang hantar komen di YouTube kasi buruk-buruk KK..."apa ada di KK tu? Apapun tiada" (lebih kurang gitulah kali durang cakap kan). Tus orang KK pun hentam balik...maka berlakulah peperangan..harap-harap teda yang mati..(hehe)

p.s: Nampaknya blogger ada sedikit perubahan bila kita klik image di atas. Image tetap keluar dengan versi saiz kecil. Untuk paparan besar dan jelas..point your cursor to the image, right-click tetikus anda dan klik "open link in a new window".

4 comments:

Daishie said...

Hahah.yg lagu 2 ka? best ba 2 lagu. sikit2 mo bgaduh psl kk, sabah, or whatever la.. yg pntg org kk tau la apa yg ada d kk ni kan...

swity said...

adeiii..pasal lagu pn mau gadu2.hessh mcm2..klu x suka KK,diam2 sjala..lagu hiburan saja pun.sepa la tu yg suka tl gaduh2..bagus buang sanaaa..kubong!!..hehe (kidding!!)

Anonymous said...

Apa susah pantau ja bah tu komen2yg masuk..delete mana2 komen buruk...ataupun kasi comment disable terus

dBOS-fm said...

Hahaha..teringat pula masa saya uplod video juara Ikon 2007 Vina Morales p youtube dulu..peperangan pun tercetus antara Philipin vs Malaysia..masing2 cakap artis duranglah paling best...bila out of control...last2 saya disable bhg komen.