20 Apr 2006

Album sulung: Marsha sudah rakam satu lagu.

"Sekarang saya sedang dalam pembikinan album sulung. Baru satu lagu yang saya rakamkan....", demikianlah penjelasan Marsha sepertimana dilaporkan dalam majalah hiburan Mangga keluaran terbaru edisi Mei 2006. Tak pastilah pula lagu yang dimaksudkan itu "Untuk Terakhir Kali" atau memang sebuah lagu baru yang lain. Ikuti artikel selanjutnya di bawah.

Marsha teringin nak berlakon dengan Hans

Bintang AF3 - Marsha yang cantik ni semakin diminati ramai. Sewaktu konsert Malam Amal Kasih BALKIS 4 April lalu. Ai sempat ke belakang pentas untuk berjumpa Marsha. Apa cerita Marsha ye?

Marsha: "Sekarang saya dalam pembikinan album sulung. Baru satu lagu yang saya rakamkan dan antara komposernya ialah Hadi Hassan. Yang lain-lain tak confirm lagi. Mungkin dalam bulan ni harap dapat disiapkan album saya ni. Tapi bila akan keluar itu saya tak pasti sebab kami masih lagi tunggu giliran. Tentang lakonan tu memang saya ada dapat tawaran, tapi tak boleh nak ambil sebab jadual padat. Filem pertama saya Misi 1511 akan ditayangkan tidak lama lagi. Kalau nak tanya hero filem yang saya suka, kalau boleh saya teringin nak bergandingan dengan pelakon Hans Isaac. Bagi saya dia sangat berbakat dan saya suka cara lakonan dia. Kalau ada orang offer untuk saya berlakon dengan Hans memang saya suka sangat. Rasa macam impain jadi kenyataan."

Marsha turut dicalonkan dalam Anugerah Industri Muzik ke-17 bagi kategori Artis Harapan. Tahniah Marsha!

0 comments: