24 Mar 2011

'Bila' - Marsha

Terimalah lagu single terbaru dari Marsha berjudul 'Bila'. Lagu ni dicipta sepenunya oleh beliau. Ianya mengisahkan tentang penantian seorang gadis akan hari perkahwinannya..ehemmm! (jangan ja ada yang sampai mengigau atau terbercakap dalam tidur "bila kita mo kawin?"...gara-gara ndak sabar-sabar mo kahwin :=)).

Wajah jejaka Melayu yang heboh dikatakan sebagai kekaseh hatinya itu ada di hujung-hujung footage di bawah...selamat menjamu selera!

credit:Marsha's Fan Site


Not bad juga lagu ni, walaupun muzik tu macam ketara betul keyboard base ja, tapi dengan teknik mixing yang betul maka jadilah ia sebuah lagu yang menepati industry standard ;=).

Untuk hiburan seterusnya mari kita nikmati sebuah lagu yang berjudul "Gila"..hehe..just kidding. Actually I'm talking about this next footage yang dirakam oleh jurukamera TV5 di Kompleks Karamunsing hari Selasa 22 Mar (during lunch time). Alkisahnya seorang budak berusia 10 tahun tiba-tiba dipukul mengguna botol oleh seorang lelaki yang dipercayai kurang siuman di perkarangan Kompleks Karamunsing. Masa footage ni dirakam lelaki tersebut telah ditahan oleh pasukan keselamatan kompleks. Mereka hanya menanti kedatangan polis untuk membawa lelaki tu ke balai. Kamu boleh agak mana satu lelaki yang kurang siuman itu. Budak yang kena pukul tu ditunjukkan pada minit 1:34 (baju hijau).



Hmm...I wonder kalau ada kena mengena dengan fenomena 'super moon' baru-baru ini.

7 comments:

SciaS said...

atukk...kalo sdh berlaga pipi tu kira serius sdh lah hehehe

after Daphne, Marsha
after Marsha, Stacy

hmmm...

dBOS-fm said...

tinggal tunggu pengumuman rasmi ja :=)

swity said...

sepa tu lelaki t??artis juga ka?ada iras2 muka dafi tp sa tinguk btl2..mcm bukan pla..hehehe

SciaS said...

businessman kunun...trend artis sekarang cari yg berduit utk menjamin masa depan hehehe

dBOS-fm said...

Kalau business kukuh nda apa juga..tapi kalau yang (emm..ndak payahlah sya sebut)...boleh stress juga tu..bagus cari pegawai kerajaan..hehe!

dBOS-fm said...

Switty..bukan artis tapi businessman (selalu hadir dalam event2 melibatkan artis)

swity said...

ooo..businessssman pula..bgtu laitu trend sikalang kan..klu bkn dato' msti businesssssman..hehe..