19 Jan 2012

Marcel Gatisi - Numbur

This is the male version of the song performed earlier by Clarice..



I have to admit this male version is slightly better than the female version.

Lagipun kalau pasal numbur-numbur (judi) ni macam kurang sesuai bah kalau perempuan yang nyanyi. Si Clarice pula tu yang nyanyi..nanti ada pula yang pi kasi timbul isu-isu sensitive. Bravo kepada yang tiba-tiba dapat idea suruh buat male version.

7 comments:

marcel@oyoe said...

Tq .. untuk sokongan yg diberikan kepada lagu kami... Sebenarnya kami cuma menyampaikan kisah realiti masyarakat yg suka mengambil nombor tidak kira lelaki atau perempuan ,di tempat yang kami sebutkan dalam lagu kami. Tiada unsur2 yang boleh menjatuhkan nama si artis atau menghina si peNUMBUR... hahahah.. ini cuma bersifat komedi saja :)

marcel@oyoe said...

Hahahahha... actually this song memang ada dua version yang bakal keluar dalam 1 CD dalam Album Kompilasi kami yang mungkin release this comin FEB 2012. Nah..... yang numbur ne sengaja kena buat dua version,... pasal isu sensitif ne memang sudah awal2 kami teliti..hahhaa sebab yang pigi saaaanaaaa..... tu bukan lelaki saja tapi perempuan pun ada... :), Maksud kami menyanyi lagu iini bukan apa..:) just menceritakan kisah realiti masyarakat kita yang mengamal ni amalan hehehhehe. Ok juga ne lagulah, sebab ada moral juga kan... :) TQ for this promo..n x lupa pasal promo/cerita saya waktu ikut KDI,Indonesia dulu....Tq/pounsikou...MBGU :)

dBOS-fm said...

I see..dua2 versi ada dlm tu CD...bah versi manalah yg popular nanti ni..hehe

marcel@oyoe said...

ujung cerita kmi dua yg nyi hihihihi

marcel@oyoe said...

HOittttto........ :) Hai..im back...(sikijap saja) ...Carta Lagu Orang Sabah kini sudah masuk minggu yang ke-3... Pounsikou kio sama yang sudah mengundi lagu saya walaupun lagu "KAU LAGENDA" sudah terkeluar dari carta,,, So sekarang berbekalkan hanya satu lagu "LANGADKU MOLOHING"...jadi saya minta jasa baik kawan2 untuk vote lagu ini kio... Lagu ne lagu favourite saya tau hehehehhehehe..+ backup suara mama saya di last part...
CARA MENGUNDI
*************
Klik VOTE di dua link ini ah... :)
www.sumandak.net
&
https://www.facebook.com/questions/352784751400221/?qa_ref=qd

vivien_capri said...

sia suda bili tu CD...tapau p sarawak hehe..

mimang best2 lagu dia..
:D

dBOS-fm said...

syabas..semoga org2 sarawak pun suka :=)