10 Mar 2006

Eksklusif: Shana Avril serik "involve" ngan artis?


"Life as an artist kat sini banyak naik turun….and ada juga artis lelaki kat sini kenal saya sikit, dan nak menjatuhkan reputasi saya dgn menceritakan apa terjadi antara saya dgn dia kepada kawan rapat dia..tapi memang tak patut…coz its antara saya dgn dia….dan membuat perasaan saya terumbang ambing."


Begitulah antara bunyi e-mail Shana yang saya terima kelmarin. Sabar sajalah Shana, naik, turun itukan lumrah kehidupan. Tapi siapa pula artis lelaki yang Shana maksudkan tu? Teringin juga nak tahu.

Dalam meluahkan kekecewaannya terhadap artis lelaki tersebut, gadis berdarah kacukan Siam, Cina, Kadazan dan Utara India ini, sempat memberitahu yang beliau sedang bertanding dalam pertandingan Pesona Nona TV3, satu pertandingan untuk mencari host program majalah wanita Nona yang cukup popular di Tv3. "Please vote for me!" rayu Shana. So kepada anda yang ingin menatap wajah jelita Shana mengacarakan rancangan popular Nona, tiap-tiap Ahad jam 2:00 petang di TV3, sila taip NONA SHANA dan hantar ke 32121. Proses pengundian telah dan sedang berjalan sehinggalah rancangan akhir pada 26 Mac ini. "But somehow I will do my very best to make Sabah dikenali dgn bakat kita….." ujar Shana lagi, mendemonstrasi semangat patriotik beliau terhadap negeri kelahirannya.

Shana yang baru kembali dari Phuket Thailand bersama rombongan Tv3, juga memberitahu, beliau baru saja habis menjalani penggambaran selama tiga minggu di Sabah, untuk 13 episod siri drama "Kasih Di Bawah Bayu". Selain daripada Shana, selaku heroin, drama yang bakal disiarkan dalam bulan Mei di TV1 ini membariskan antara lain, artis lelaki (yang Shana maksudkan di atas...bah! apa lagi, inilah peluang nak tahu siapa artis lelaki yang membuatkan Shana terumbang ambing dalam kehidupan sebenar...tengok! jangan tak tengok!), Naufarah (kakak si Pija), Irwan, Serina bte Chef Wan (anak Chef Wan ler tu!), Firz dan banyak lagi.

......."One thing is, never get involved with artis....memang betul. Saya tak kisah la..semua tu…yg penting saya tahu ada ramai lagi kawan yg genuine kat luar…Dan sememangnya ada….", menurut Shana lagi.

Kalau dah raut wajah ala-ala artis Bollywood macam Shana, berlambak jejaka yang menanti di luar sana. Jangan marah ya Shana, gura-gurau aja! Demikianlah serba sedikit perkembangan Shana, anyway we wish you all the best and good luck in your career (Malang sekali Shana tidak memberitahu perkembangan album beliau yang pernah diwar-warkan sebelum ini).

0 comments: