22 Mar 2010

The Shocking Death of Mentor Star


Gone too soon..*sigh*

Jenazah Yanie Dikebumi Tengahari Ini (22-Mar-2010)
Teks Oleh Haswari Ali

KUALA LUMPUR, 22 MAC 2010: Berita sedih buat peminat Yanie, apabila penyanyi yang pernah popular dengan lagu duet Saling Terpesona, telah menghembuskan nafasnya yang terakhir, sekitar jam 4 petang semalam di Hospital Keningau, Sabah.

Allahyarham atau nama sebenarnya Siti Surianie Julkarim, 24, dikhabarkan telah menghidapi ketumbuhan di paru-paru dan telah menderita mengalami penyakit berkenaan sejak 4 bulan lalu.

Jenazah Allahyarham akan dikebumikan berhampiran kediaman keluarganya di Tanah Perkuburan Sembulan, Kota Kinabalu pada tengah hari ini, sebagai kesempatan kepada keluarga terdekat untuk memberikan penghormatan terakhir kepada Allahyarham.

Bintang Akademi Fantasia 7, Rubisa yang mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Allahyarham ketika dihubungi berkata, dia amat terkejut mendengar berita sedih itu, apatah lagi apabila telah diberi tahu sendiri oleh bapa saudaranya petang semalam.


Credit murai.com

Condolence to her family...

4 comments:

Si Katak Hodoh said...

Mmg mengejutkan... masa mula2 baca td ingatkn dlm drama ka apa.

dBOS-fm said...

Aku mula2 nampak msg d chatbox tu pun susah mo picaya..rasa mcm terberanti tu jantung pun ada. Ada 2 kali durang pi check sama Dr. sebelum d sahkan ada tumor. Tapi Dr. bilang teda apa2 berlaku (masa tu Dr. check darah sama kahak ja). Bulan 12 tu derang p buat full medical check up termasuk full scan etc...barulah dapat detect penyakit sebenar *sigh*

Si Katak Hodoh said...

Itu la dB, penyakit skrang ni pandai btul btapuk

dBOS-fm said...

Doktor pun susah mo cari kan...atau kali peralatan d hospital kurang canggih