17 Dec 2008

Azharina - Rawan

Nasib baik bukan Sawan...

Di sebalik kontroversi hangat yang melanda....kahwin VIP berumur and then bercerai, lepas tu gossip cucuk botox, sedut lemak, modify dagu, heboh-hebohkan mau buat umrah ...adeyy macam-macamlah gosip dia ni...yang penting lahir juga single terbaru. Dan khabarnya single ni begitu mendapat tempat di hati para peminat muzik tanah air.

The song is on Playlist 1



4 comments:

SciaS said...

Baru sekali saya dengar lagu dia. Belum berapa melekat di otak hehehe tapi tune mcm ada lebih kurang elegi sepi (sikit lah hehehe)

Anonymous said...

db mahal betul perumpamaan kau...tp memang senang mok imagine ahahahha.. siapa makan lada dia terasa pedas...tp sy binggung juga sebap ramai orang yang suka makan lada, sedap bah.. tiada lada tidak sah makan... siapa injak api dia olonuk.. kotoh !!

Si Katak Hodoh said...

Azharina ka tu?... nda kenal la... cam bukan dia ja... kurus sikit & lawa sikit hehehhehe.

Suaranya memang siok... bawa lagu apa pun siok la

dBOS-fm said...

Scias - Saya dengar 4, 5 kali baru melekat, kira best juga lagu ni, susunan muzik mengingatkan saya lagu Mariah Carey "I Don't Wanna Cry"

Kaitor - Kekekek...senangkan mo imagine, kalau saya tukar tu kayu jadi sampan lagi senang...pasal lada ni saya survive kalau makan nasi kosong campur lada putung yang campur kicap..slurrp! slurrp!

Sulap - Dia laitu, x syak lagi, cuma style posing tu kelas sikit. Saya memang kira minat juga suara dia ni