12 Jan 2011

P.R.Inc Pindah KL

Kumpulan P.R.Inc dijangka berpindah ke KL samada hujung bulan ini atau awal bulan depan, demikian menurut Aye Len salah seorang anggota kumpulan ini. Semua ini dilakukan untuk mempromosi single pertama mereka berjudul "Buku Baru" yang telah siap sepenuhnya. "Maka dgn ini, bermula lah sudah karier kami utk berjuang dlm industri muzik Malaysia", katanya. Single tersebut yang diilhamkan oleh penerbit mereka Cat Farish, telah diguna sebagai muzik 'synchronized' pada penutup drama bersiri "Seribu Kali Cinta" di TV3. Namun promosi seterusnya masih perlu dilakukan untuk memastikan kumpulan ini dikenali ramai terutama oleh peminat-peminat muzik di seberang Laut China Selatan :).

Ini pula artikel si Aegy, salah seorang lagi ahli kumpulan tersebut.



With the right materials, right grooming, right mentor (Cat Farish) I have a strong feeling this group will make it :=).

3 comments:

AuTumN LeaVes said...

all da best for them!

~boy_Mr.K~ said...

Emm...budak ni memang adalah seorang budak yg pandai..tiap tahun naik pentas dapat no.1...bolot semua hadiah... bapa dia guru BM aku.. nama dia memang semmart haha

Anonymous said...

Hi semua. Saya Aye P.R.Inc. 2011 merupakan tahun bertuah kpd kami kerana kami akan bermulanya "buku baru" di dalam hidup kami & menempuhi karier baru iaitu pentas industri Malaysia. Kami berharap agar anda semua akan terus menyokong perjuangan kami & kami akan buat sehabis baik. Semoga lembaran baru ini akan membawa suatu perubahan kepada industri muzik Malaysia & juga di Sabah. Nantikan kemunculan lagu single & klip video kami bertajuk "Buku Baru" pada tahun ini. P.R.Inc fighting!!!