19 Jun 2007

Siapa bakal bersama KRU Music Group?

Program pencarian kumpulan vokal terhebat Gangstarz anjuran TV3 telah melabuhkan tirainya pada Ahad lepas. Seperti yang dijangka ramai, kumpulan dari Indonesia The Lima telah menjuarai program tersebut sekaligus membolot hadiah wang tunai yang cukup lumayan berjumlah USD 100,000 (RM 350,000 atau Rupiah 900 juta) di samping kontrak merakam album dengan KRU Music Group.

Yang menariknya selain daripada mengambil secara otomatik juara pertandingan berkenaan, pihak KRU Music Group juga sedang mempertimbangkan untuk mengambil sebuah lagi kumpulan yang menyertai pertandingan tersebut untuk bernaung di bawah syarikat rakaman mereka. "Bukan saja finalis pada malam ini, malah kumpulan lain yang pernah menyertai program ini akan kami pertimbangkan dan kita akan umumkan pada satu sidang media khas pada hari Rabu ini.Kami gunakan case study seperti Adam. Dia mendapat tempat ketiga dalam AF, tetapi dia berjaya mempunyai kerjaya seni yang baik sekarang," kata Norman. (laporan lengkap)

Kumpulan yang mana satukah bakal menjadi artis rakaman KRU Music Group? Adakah kumpulan dari Indonesia? Malaysia? Kumpulan yang memperjuangkan dance music? Adakah kumpulan tersebut sebuah kumpulan yang sering mempersembahkan lagu-lagu Adam? (You know which group i'm refering to).

The Lima


Infinatez


More video clips HERE

Perasan kah, semasa persembahan Ning jurukamera hampir-hampir tidak fokus pada Niki. (Motif?) Dan yang lucunya lagi ramai peranti yang sepatutnya buat suasana riuh dan havoc di depan pentas tergamam, terpaku dan tercengang semasa persembahan Agnes Monica (but I don't have clips for this one)

0 comments: