15 Jun 2007

Hiburan sana sini

Beberapa pertunjukan pentas yang melibatkan nama artis-artis terkenal telah berlangsung di Kota Kinabalu baru-baru ini. Antaranya promosi stesen radio SuriaFM di KK dan Hotlink Borneo Muzik Festival

Hotlink Borneo Muzik Festival



Suria FM bawa penyanyi gegar Kota Kinabalu

Stesen radio berkonsepkan gaya hidup itu sedang dalam rangka promosi di seluruh negara bagi memperkenalkan mutu perkhidmatannya

SEKIRANYA anda pernah melihat, mendengar atau terbaca frasa berbunyi Hidup Pasti Rancak, ia tidak lain daripada slogan milik Suria FM. Tidak dapat dinafikan lagi dengan misi terkini di bawah pimpinan bos baru, Engku Emran Engku Zainal Abidin, stesen radio swasta berkonsepkan gaya hidup atau lifestyle itu semakin rancak menyusun strategi untuk mendampingi pendengarnya sejauh mungkin.

Bagi menyemarakkan promosi terhadap Suria FM, stesen radio terbabit menerbangkan khas empat artis terkenal - AC Mizal, Erra Fazira, Elyana dan Bandi Amuk - ke Kota Kinabalu, Sabah. Ia bagi menghiburkan peminat di Negeri Di Bawah Bayu dan lokasi yang dipilih adalah Kompleks Beli-Belah Karamunsing.

Selepas beberapa jam rombongan menjejakkan kaki ke bandaraya itu, keempat-empat artis terbabit terus dibawa ke pusat beli-belah itu untuk menemui ribuan peminat yang sudah lama menunggu kehadiran mereka sejak awal petang. (Selanjutnya)



Vote for Infinatez

0 comments: