29 Jun 2007

Kaamatan PERTISA

4 comments:

I like Blue said...

Hello...kopisangangan...mm..bole saya tanyakah? hehe macamana Bro buli dapat lagu2 dusun dr radio.blog? saya sudah cuba2..tp tida dapat juga..I hope u can teach me how to get that playlist..Playlist yang mcm di blog Bro...kalau dapat tulung emel saya kino..thanks a lot Bro... arnela_arnodane@yahoo.com

dBOS-fm said...

Sebenarnya lagu2 Dusun (dan lagu2 lain)di blog saya bukan diambil dari mana2 radioblog. Playlist yang di blog saya tu actually playlist yang saya buat sendiri (upload sendiri..:)). Saya buat berpandukan link di bawah

http://forums.radioblogclub.com/viewtopic.php?t=10971

But i've to say it's not a smooth task :(. Saya difahamkan melalui radio.blog kita juga boleh mengambil playlist2 dari radioblog yg lain (mungkin ini yang anda maksudkan) malangnya i've never done this...so i don't really know how to do it

dBOS-fm said...

oh BTW..in case you don't know...sekarang ni radioblog ada sedikit legal problem. Jadi banyak features (termasuk sharing2 playlist) di tiadakan tapi tidak taulah sampai bila (mungkin sebab itu masa kamu cuba tidak dapat2). Kalau mau tau lebih lanjut check saja forum durang.

I like Blue said...

Thanks yo Bro 4 ure help...very2 appreciate@thankful...heheh ...waaa...agin...thanks for ure sharing....Broo....gud luck!