26 Jun 2007

Candy bersedia hadapi cabaran sebagai artis


Candy sebenarnya mempunyai perwatakan manja
(Foto The Star oleh Raziq Abd Samat)

Seorang lagi finalis AF5, Candy Clement atau lebih mesra dengan panggilan Candy adalah antara peserta yang dilihat mempunyai bakat besar.

Malah, sepanjang berlangsungnya AF5, gadis dari Sabah ini sering dilabelkan oleh pengkritik tetap sebagai pelajar yang konsisten di dalam persembahan yang dilakukannya. Namun, itu ketika di dalam akademi.

Candy sendiri akui, nasibnya di dunia seni yang sebenarnya mungkin berbeza bergantung kepada rezeki dan tuah masing-masing.

"Bagi saya kehidupan sebagai artis ini ada baik dan buruknya. Banyak cabaran yang saya perlu tempuhi selepas ini.

"Saya sendiri tidak tahu bagaimana nasib saya, tetapi saya percaya kepada rezeki masing-masing. Sudah tentu saya berharap kerjaya saya mampu pergi jauh. Tetapi, tidak guna hanya berharap jika tidak disertai dengan usaha," ujar Candy.

Source myStar


0 comments: