8 Nov 2007

Interesting clips from TV3's Melodi

Marsha being pressed by Nas to admit her affair with Kefli



Woww...ada adegan panas pula dalam Kerana Karina...adegan lesbian kah? (oops..:O)...tunggu jangan tak tunggu!

Adam and Esdico being accused of miming and the clone of KRU



Bravo to Adam and gang for their answers. I think one of the criteria to be an artiste nowadays is you really need to have a good communication skills. At least when you are facing with Melodi's kind of interviewer....=)

The interview session between Michelle and Amy Mastura was highlighted in Mingguan Utusan on the 23 September

Amy Mastura sembur wartawan Melodi

LEPAS Eman Manan, giliran penyanyi Amy Mastura pula memulangkan ‘paku buah kerasnya’ kepada wartawan Melodi.

Amy meminta supaya seorang wartawan yang membuat temu bual dengan artis-artis untuk segmen kontroversi program Melodi supaya “bersihkan hati”. Jangan bagi soalan sesedap hati yang boleh menyinggung perasaan orang lain.

Alahai, itulah jadinya apabila Amy yang sentiasa ceria dan tak pandai menyakitkan hati orang itu kalau sudah marah. Boleh tahan juga emak kepada dua anak ni kalau tak puas hati.

Menariknya apabila komen yang boleh tahan ‘memeritkan’ itu disiarkan juga di dalam program berkenaan. Tahniahlah Melodi sebab orang akan anggap itu adalah salah satu dari cara mereka berlaku adil kepada artis-artis.

Kalau wartawan sembur artis boleh siar, bila artis sembur wartawan pun kena siar juga. Barulah profesional namanya. Tapi satu lagi soalan-soalan wartawan Melodi semacam sudah terarah kepada sensasi. Opps terlupa, Melodi adalah program sensasi.


And this was what the interview all about


LOL...Amy Mastura is a naturally funny lady...:=) .

0 comments: