4 Jun 2010

Borneo Soul Breakerz on 8TV Showdown

Link Facebook Borneo Soul Breakerz

Borneo Soul Breakerz


Tukoi...nama tu bah..punyalah urban. Kalau saya join durang ni, saya pakai ja nama Tuntuad...habis tarian pun banyak tertonggeng-tonggeng kan..kekekekek! Anyway..syabas! and by the way, bisuk (5 Jun) audition rancangan KEYNOTE di SIA KK.

Rentak Juara 2010

Satu lagi pertandingan yang rancak berlangsung di RTM ialah pertandingan Rentak Juara Musim 4 (apa sudah jadi dengan juara-juara 3 musim lepas?). Setakat ni yang saya tahu kumpulan The Fingers, yang berentap di suku akhir pada 1 Mei lalu, berjaya ke pusingan seterusnya (separuh akhir). Kumpulan Run-Now yang menampilkan Ivye Alexandra sebagai vokalis utama, telah berentap di suku akhir pada 29 Mei lepas tapi tidak tahu macam mana nasib durang ni sebab saya pun tiada tengok...hehe!

Run-Now

Dan bila check official website Rentak Juara 2010....choi!! Sudahlah tiada maklumat tentang peserta-peserta bertanding, kena update pun tidak, buang karan ja pi klik!

3 comments:

Spazzy said...

bsb ada facebook nih. support! http://www.facebook.com/pages/Borneo-Soul-Breakerz/270732214600

Anonymous said...

Run-Now t'kluar...drg bawa lagu tregedi hati besi ka tu??lupa sda... dari Atomic Power...mm..buli tahan tpi mcm band club pula..hehe,klu ada identiti n halatuju mungkin lebih mantap,kalau jadikan muzik tu 1 perjuangan tidak mustahil...tpi nda pa da hinava & The Finger's...hehe

dBOS-fm said...

-Thanks spazzy for the info..

-I see Ran-Now terkeluar pula..adey ndak sempat pula tengok persembahan durang ni. Harap2 salah satu band yg mara boleh sampai ke final