12 May 2011

Candy Tetap Bersemangat

Ada sesuatu yang membuat saya gembira sejurus membuka blog saya hari ini, maka dengan itu saya mo menjerit "Yahoooooooo!..ya..ba..ya..badooo!" :=)

Back to the article about Candy.



So ada satu blog ni, yang saya teserempak dulu, bilang Luke Mason tu "Candy punya..ehemm..ehemm" silap lah tu kan *wink*...sekadar kawan rupanya (kah jawapan standard artis? Hehe)

***********************************************


Nera - Gelora Jiwa

Mengancam juga persembahan si Nera nyanyi lagu ni :=)



Very nice, menggetar sukma gitu...cuma macam lambat sikit keluar 'cabaret' vibrato dia on each phrase (most of the gegaran sounds just a little bit short)...but no doubt her best performance so far.

2 comments:

SciaS said...

Ini artis pernah bagi komen "saya tidak akan menghilangkan diri seperti artis2 AF yg sebelum ini" mcm dia sindir Linda Nanuwil bah masa tu...

tinguk2 dia ni pun timbul tenggelam juga...opppsss sori tu candy's fans hehehe

dBOS-fm said...

Dia tidak hilang cuma org tidak nampak ja kali..hehe..ada beza juga tu (kan sini sana ada video klip dia sebelum ni)