8 Apr 2007

Gempar artis-artis Sabah

Ebi (bakal artis)

Antara gambar-gambar Ebi yang telah menjana arus elektrik di badan peminat-peminat fanatiknya terutama wanita dan ehemm...segelintir lelaki. Arus eletrik tersebut bakal mengalir ke rumahnya lantas menjadikan rumahnya terang benderang. Semoga beliau tidak menerima kejutan elektrik!

Percubaan menayang six-pack...siapa nda nampak six-pack dia pindik umur!


Don't play! play!..eh! Ebi juga kah ni?


Adam - Tidak ditaja dan bukan gay

Sama seperti artis lain, jejaka berusia 23 tahun ini pastinya tidak dapat lari daripada tempias gosip yang kadang kala menguris hatinya.

Jika sebelum ini heboh dikatakan dirinya gay, terbaru Adam dikatakan ditaja atau lebih senang cakap artis simpanan.

Dalam nada tegas Adam berkata, “Saya senang sahaja, berani kerana benar takut kerana salah. Kalau orang nak buat cerita tentang saya, tolong tampil dan cakap depan saya. Bukan cakap di belakang saya. Saya cabar orang yang buat fitnah itu untuk tampil bercakap secara live depan TV pun saya tak kisah.”

Tambahnya bukannya mudah untuk menutup mulut orang-orang yang suka membuat cerita seperti itu dan dia mengakui sedikit sebanyak cerita-cerita negatif tersebut memberi impak terhadap reputasinya.

“Susah nak cakap tapi jika dulu peminat saya 100 orang dan mereka mempercayai saya. Tapi bila gosip macam ini keluar mungkin 20 atau 30 mula tertanya-tanya , eh betul ke saya macam ini, macam itu.

“Macam gosip kata saya gay, pastinya dah ada tanda tanya di minda mereka, betul atau tak saya gay. Malanglah saya terkena gosip sebegitu,” ujarnya. (Selanjutnya)

*Takkanlah sudah ada syarikat sendiri menjual baja, masih timbul fitnah ditaja! Hmmm...dunia! dunia! Lepas ni mungkin Ebi pula yang bakal menerima gossip serupa...hehehe!

2 comments:

kakakakaa said...

uinaaaa....six pack ka tu?nda nmpak ketara sgt pun...aduii,pndik umur lah sia ni..kakakkaaaa...
act, ebi ni ndalah miskin sgt bah kan?...da bilang 5 thn da udah tlg bapa da kasi cmpur simen...sia lagi lah dasyat...baru 2 thn..udah tlg mak sia ma'ngalak...nsb baik sia nda notutuwad sana tu kuali basar tu..kakakkaaaa...

dBOSfm said...

Itulah ramai org keliru pasal Ebi ni. Ada yg kenal dia tdk tau menau yg dia ni hidup susah sehinggalah dia buat pengakuan di AF. Tpi nda taulahkan prkara sebenarkan. Pertandingan modelling tu actualy dia d taja. Mungkin yg menaja dia, org yg menggalak dia menyertai prtandingan itu.