10 Mar 2007

Pesanan awal Pengetua AF5

"Cuma kali ini kalau boleh saya tidak mahu tengok peserta yang menangis teruk sewaktu penyingkiran. Saya tidak mahu mereka ada attitude seperti ini. Saya terlebih dahulu yang akan mengkritik mereka nanti sebelum mereka buat persembahan mingguan. Saya senang saja, siapa salah dia kena, siapa malas saya halau! Demikianlah antara kata-kata awal Pengetua AF5.

Musim ini juga tiada sesi khas pelajar bertemu dengan wartawan. Pelajar akan terus dikuarantin di Akademi mulai Ahad ini. Tindakan ini diambil kerana kononnya ada pelajar yang sudah kenal wajah wartawan, bila berada di atas pentas akan beri signal kepada wartawan tu yang dia mungkin tidak suka dengan lagu yang akan dinyanyikan (mungkin ada pelajar dengan wartawan telah berlatih bagaimana berkomunikasi menggunakan body language). Klik sini untuk laporan-laporan lengkap selanjunya.

0 comments: