1 Mar 2007

Karen Labuan vs Karen Kelantan

Karen Kong on Astro Ria Beat TV (updated)

Aiiyaaaa!!....manyak mingung oh!....ada dua amoi nama Karen sekarang ni.

Karen Kong (Labuan) dan Karen Tan (Kelantan)

Dua-dua kiut....dua-dua fasih bahasa Melayu dan dua-dua mau bikin album Melayu...satu ada gawe (boyfriend)...satu err...tidak pasti (mungkin dia tapuk di Labuan..hehe). Satu kuat makan budu, satu kuat makan ambuyat...oops! (just kidding)

Pautan-pautan menarik berhubung Karen Labuan

Wikipedia - All about Karen Kong
karen Kong's official website
mStar-online

Fuuyoo...manyak famous oh ni amoi...mana-mana saja ada nama dia di internet. Lagu dia yang paling malatup-latup di Xfresh-fm dan Era, berjudul Cinta Hello Kitty ciptaan Asmin Mudin....very der very cute song! Tidak percaya cuba dengar dan lihat video clip di bawah

Best juga tone suara dia ni....soft and silky gitu. Tapi kadang-kadang kedengaran juga seperti Siti Nurhaliza. Dalam interview dengan Beat TV Astro Ria dia mengaku pernah audition untuk Malaysian Idol 1, tapi kena reject.

Video klip lagu Ku Tak Upaya juga ciptaan Asmin Mudin (klik sini)

Sementara itu Karen Kelantan pula tidak banyak perkembangan. Dilaporkan beliau telah merakamkan single ciptaan Adnan Abu Hassan. Cerita lanjut klik sini . Boleh nikmati video beliau menyampaikan single tersebut secara live dalam artikel tersebut. Walaupun belum agak menyerlah...tapi yang penting ada gawe!...hehe


*Yang lucunya ada laporan-laporan menyebut Karen Kong berasal dari Sabah. Labuan dan Sabah kira sudah berlainan territory sudah sekarang ni geng. Hmm....nampak gaya masih ramai pula lagi yang keliru.

0 comments: