11 Mar 2009

Kononnya Nikki

Gambar wanita beraksi lucah yang digembar-gemburkan sebagai Nikki Palikat (read my lips...bukan lah!)



Bodoh betul penyebar cerita ini, mentang-mentanglah bahagian mata tu ada persamaan sedikit sudah buat statement yang bukan-bukan. Apalah salahnya letak tajuk "wajah wanita iras-iras Niki...bla..bla..bla!". *sigh*. The bad thing about having this kind of gossip is some idiots out there can be easily influenced and mislead. Some even spread and exaggerate the rumours. "Iye ker?!"..."betul Cik Kiah oii! mater aku sendiri yang melihatnya hah! tak der orang lain lagi dah...memang si Nikki tu Cik Kiah oii! Bukan aku tak pernah bersemuker ngan si Nikki tu, mater, hidung, bibir, rambut, pipi...ngko cakap jer part maner...SAH! memang dier! "

4 comments:

Si Katak Hodoh said...

dB, aku rasa orang tu kalau nda buta pun mesti sudah rabun teruk. Rasanya, nda lama lagi dia buta la tu hehehhe. Punyalah jauh bezanya... bukan lagi macam langit dan bumi,tapi sudah macam matahari dan pluto bah.

dBOS-fm said...

Durang sengaja baitu mo buat2 cerita sensasi *sigh*. Jan ja ada yg pandai2 p menokok tambah cerita kpd org2 yg nda prnah buka internet. Malas betul kalau dengar..."kawan sya bilang c bla..bla..ada bergambar bogel d internet?" bila ko balas "bukan dia lah". Tus durang cakap balik "betul! kawan sa bilang sebiji muka dia..org2 d internet pun bilang!" arrgh!

azirulgcarl said...

macam2 la skg ni....gilatan betul sape yg sebar berita giler ni...


:(

dBOS-fm said...

Memang kerja gila...lagi2 skg ni mcm susah mo jelaskan org2 d luar sana yg tu gmbar org lain..