14 Feb 2007

Teknik "manguntik"

Bah...Hari Valentine sudah kunun hari ni kan. Bertuahlah siapa-siapa yang bernama Valentine tu, mana tidak tiap-tiap tahun ada hari istimewa untuk durang. Jadi saya ucapkan selamat Hari Valentinelah kepada semua yang bernama Valentine! Eh kenapa? silapkah? Oh macam tu. Sebenarnya Hari Valentine ni untuk orang yang bercinta-cintaan pulakan (aku ingatkan hari si Valentine habis kalau ingglis, dia bilang Valentine's Day!). Bah jadi kepada yang bercouple-couple tu selamat menyambut Hari Valentine. Yang belum ada couple tu, cuba-cubalah kamurang tengok ni teknik-teknik manguntik. Mana tau juga boleh pakai!

Sebelum menguntik tu, kenalah dulu bersiap sedia...berkemas-kemas...bermikap-mikap...imej perlu dijaga bah kan...barulah naik saham! Paling penting rambut mesti kemas...maklumlah sekarang ni durang bilang "dari rambut turun ke kaki"...bukan lagi "dari mata turun ke hati". Paling tidakpun mesti mau kena 'palit' gel dulu tu rambut....
...hah! kabisan gel!....jangan susah....bisa diatur..


...pokoknya ada daya kreatif...


Dan untuk teknik-teknik seterusnya, kamurang tengok sajalah ini video (video macam terputus-putus tapi sebenarnya tidak sebab diselang seli dengan petua-petua yang diperturunkan oleh mahaguru Sang Arjuna Kencana Gunsirit)

Hah...itu dia! DAPAAATT!! Kalau yang sumandak tu, tidak salah mengguna teknik pakai uniform Form Six, duduk-duduk di bus stop...takkanlah kamu tidak muat sudah uniform kamurang tu. Tapi teknik ni kena berhati-hati, paling penting kena tengok betul-betul haribulan. Kalau tidak, nanti kamu duduk-duduk pakai uniform sekolah di bus stop sambil kepit buku ekonomi form six, semua orang kehairanan...orang buta pun heran...check punya check...hari minggu bah pula!


Nah sudah dapat couple tu, bolehlah kamu hantar ni lagu...yang kamu download free dari internet pi handphone dia...faham tidak faham ni lagu....no hal, yang penting ada tu perkataan "I Love You"....barulah romantik....wekekekek!

0 comments: