10 Feb 2009

My YouTube E-Mail Inbox

Kepada mereka yang pernah menghantar email ke inbox YouTube saya and happen to visit this blog as well, my thousand apology to you all! Mana tidak berlambak-lambak e-mail dari tahun 2007 tidak dibalas-balas bah (punya kejam). Rupa-rupanya ada juga beberapa bintang program realiti menghantar email (tapi tidak tau lah sama ada orang sebenar atau orang lain yang menyamar).

I have two YouTube accounts, the original dbos (for videos recorded by dbos...either by me or some other friends) and dbosv (clip from TV programs). As far as YouTube is concerned, I uploaded those videos primarily to be published here on this blog dan yang saya tau...lepas upload terus cabut. I didn't bother to check the other links including 'Inbox' and only depend on the 'comments' section (under the video) for any incoming messages :-). Ada juga saya check dulu-dulu tapi kebanyakannya email yang entah apa-apa...introducing "service" yang bukan-bukanlah etc. It's one of the reasons saya malas check. So kepada bapak-bapak...ibu..ibu....mbak-mbak...yang pernah ngirimin email...minta ampun ya!. I thought of apologizing one by one tapi ndak larat...so ini kira buat public announcement lah ni...:-)

0 comments: